sci-fi
3 szuper-intelligens majom a jövőből pánikot kelt a 20. századi emberekben, akik a háttérben az emberiség megbuktatását célzó összeesküvést sejtenek.
A Majmok bolygója saga harmadik fejezetében Roddy McDowall és Kim Hunter ismét magára ölti az eredeti filmben vállalt szerepét. Két intelligens emberszabású a jövőből, Cornelius (McDowall) és Zire (Hunter) a ma Földjére látogat. Azonnali szenzációvá válnak, sztárként ünneplik őket – míg egy felsőbb szintű összeesküvés arra nem kényszeríti őket, hogy mentsék az irhájukat!