Antonio Machado: Los Dias Azules
Egy dokumentumfilm, amely felidézi Antonio Machado emlékét és munkásságát halálának 80. évfordulóján. A költő élete, mint az elveszett Spanyolország szimbóluma: egy himnusz arról, hogy milyen fontos a kultúra az élet és fejlődés szempontjából.