Sri Lanka: Island of Hope
A kataragamai Telihold fesztivál idején a zarándokokat elefántok ugrasztják szét, és teljesítik a hindu háború istenének tett ígéretüket. A veddák Valli Ammat tisztelik. A muszlimok felkeresik a Khizar-Thakkiya mecsetet, Srí Lanka egy fontosságú, több vallást is felölelő zarándokhelyét. Bár a fesztivál vallási és metafizikai ünnep is egyben, a kulturális kisajátítás problémájával néz szembe.