Egy vicces, stilizált, korhatáros akcióvígjáték két gengszterről és a nőről, akit mindketten szeretnek, miközben életük legveszélyesebb éjszakáját próbálják túlélni. Ha ez nem lenne elég, a történetnek van egy izgalmas adaléka: egy időgép.