Kelly
Egy átmulatott este után egy másnapos nő elmegy, hogy az anyjának tett ígérete alapján megetesse egy családi barátjuk kutyáját. De élete legrosszabb délelőttje vár rá.
Egy átmulatott este után egy másnapos nő elmegy, hogy az anyjának tett ígérete alapján megetesse egy családi barátjuk kutyáját. Sajnos azonban megtörtént a legrosszabb, és most a nőre vár, hogy kitalálja, az elpusztult állatot hogyan szállítsa át Londonon.