Paris You Got Me
"A művészet megváltoztatja a belső és a külső világot." Ezt tapasztalja meg Kszenyija is, akit George, az utcai művész elcsábít a művészi illúziók varázslatos világába. Egy tánc az álmok valóra válásáról. Párizs, rabul ejtettél!
Ksenia hazafelé tartva belebotlik George-ba, az utcai festőbe. A lányt nem nyűgözi le a férfi illúziója, egy aszfaltra festett mély szakadék, ezért egy kővel teszi próbára. George egy trükkel a festmény széléhez csalja, ahol Ksenia megbotlik, és a mélybe zuhan, ami abban a pillanatban valódivá válik. Egy párhuzamos univerzumban kötnek ki, ahol lépteikből tánc, mozdulataikból festékfröccsenés, tetteikből pedig művészet lesz, ami megteremti a saját valóságukat. A történet az álmodozók fantáziájának csodáiról és a valóság következményeiről szól.