Maleta de Marta, La
Volt férje brutális támadása miatt Marta félelemben bujkál, amikor a férjét kiengedik a börtönből. Ez a dokumentumfilm megörökíti a traumával folytatott mindennapi küzdelmét. Eközben Harald, a pszichoterapeuta segíti a férfiakat abban, hogy levetkőzzék az erőszakot, és feltárja agressziójuk gyökereit.