Határtalanul Chris Hemsworth-szel
Chris a hosszú, egészséges élet titkát kutatja. Kiváló tudósok segítségével hat hősies kihívásra vállalkozik, hogy a végsőkig próbára tegye a testet és a lelket.
Chris Hemsworth hősies küldetésre indul, hogy felfedezze, hogyan élhetünk tovább egészségesen. Világszínvonalú szakértők, családtagjai és barátai segítségével rendkívüli kihívások sorára vállalkozik, hogy új határokat feszegessen, és megállítsa az időskori betegségeket, mielőtt azok kialakulnának. Darren Aronofsky executive producer izgalmas sorozatában Chris felfedezi, hogyan szabadíthatjuk fel mindannyian a bennünk rejlő lehetőségeket, hogy egész életünkben fittebbek, egészségesebbek és boldogabbak maradjunk.
Chris megtanulja kezelni a stresszreakcióját, miközben félelmetes toronysétára indul.
Chris a jeges sarkvidékre utazik az egészség és a hosszú élet titka után kutatva.
Chris egy lélegzetelállító kötélmászás során megérti izmainak a hosszú életben játszott szerepét.