Story of... Ramadan
Ebben az egyórás filmben Mehreen Baig a ramadánt, az 1,6 milliárd muszlim legszentebb hónapját mutatja be. A hónapot az újhold megjelenése jelzi, és az Eid-ul-Fitr ünneplésével zárul. A ramadán, az iszlám öt pillérének egyike, az önzetlenség, az alázat és a spirituális fejlődés időszaka, amely világszerte egyedülálló motivációt és kihívást jelent a muszlimok számára.