Ma Voix T'accompagnera
Fabienne Roelants és Christine Watremez, a brüsszeli St Luc klinika aneszteziológusai a sebészeti hipnózis legnevesebb szakemberei közé tartoznak. Hangjuk irányítja a gondolatokat, és általa képesek újraalkotni a valóságot. Kezelőorvosként ápolják az orvos-beteg kapcsolatokat, melyek a modern orvostudomány gyakorlása során gyakran sérülnek, és a műtőben a képzeletünknek adják a főszerepet.