Mások bosszúja
Egy fiú meghal az iskolában, de Ok Chanmi képtelen elhinni, hogy az ikertestvére, Park Wonseok, megölte volna magát. Chanmi átiratkozik a bátyja iskolájába, a Jongthan Gimnáziumba, ahol találkozik Ji Sooheonnal, testvére halálának szemtanújával. Egy mefélemlítőket megleckéztető ,,hős" bukkan fel a Jongthan Gimiben. Chanmi úgy sejti, ennek talán köze lehet a bátyjához, ezért a hős felkutatásába kezd.