Őrült szerelem
A GOTOP Education vezérigazgatója, a 190-es IQ-val rendelkező matekzseni, Noh Gojin halálos fenyegetést kap. Egy cserbenhagyásos gázolás után amnéziát színlel, hogy rajtakaphassák a tettest. Eközben halálos betegségben szenvedő titkárnője, Sina a menyasszonyának adja ki magát, hogy bosszút állhassanak a rossz bánásmódért. De fordul a kocka, mikor a fény derül a titkokra. Őrült szerelmük lelepleződik!
A csók után Gojin és Sina szíve majd kiugrik. Aztán udvariatlan Sinával Sooyeong miatt.
Fény derül a személyre, akit Gojin a baleset estéjén látott. Sina iránt érzett érzelmei elmélyülnek.
Miután látja Sina rendelkezését, rájön, hogy szereti. Segi összeesküvést sző Gojin elvitelére.
Gojin és Sina románca kibontakozik. Gojin hiszi, hogy Sina halálos beteg, és ez az őrületbe kergeti.
Sooyeong próbára teszi Sinát azzal, hogy Gojin volt a szerelme. Segi terve miatt Gojin bajba kerül.
Gojin bocsánatot kér az emberektől, és megesküszik, hogy védeni fogja őket. Sina szurkol Gojinnak.
Gojin elkapja a tettest, és kibékül Segivel. Egy évvel később Sina és Gojin friss házasok.