Freddie Highmore és Emma Roberts alakítják a főszerepet ebben a középiskolai történetben, melyben egy fatalista fiú és egy gyönyörű, de kissé komplikált lány találkozik. El kell dönteniük, hogy a barátságnál többet szánt-e kettőjüknek a sors.