A szerény sydney-i kezdetektől a telt házas stadionokig a világ körül – ez a 5 Seconds of Summer története. Legyen tanúja Luke, Michael, Calum és Ashton üstökösszerű felemelkedésének az ismeretlenségből a szupersztárságig, a srácok pedig bebizonyítják, hogy többek egy átlagos fiúbandánál.