Mickey egér játszótere
Mickey az óvodáskorú gyerekeket szórakoztatja. Meghívja őket, hogy csatlakozzanak hozzá és barátaihoz a játszótéren. A kezdő matematikai és problémamegoldó készségek felhasználásával interaktív tanulókalandra és szórakozásra hívja a gyerekeket.