Tanulni a szerelmet
A színész Frank Cooper a szórakozásba menekül, ám megismeri Mali Waterst, a pillanatnak élő sportügynököt. Kettejük élete a lehető legrosszabbkor fonódik össze: Mali szembesül a saját mulandóságával, s meg kell tanulniuk szeretni és a pillanatnak élni.