Éjszaka a múzeumban – A fáraó titka
Larry Daley és hősies barátai az eddigi legnagyobb kalandjukra vállalkoznak. Londonba utaznak, hogy megőrizzék a varázslatot, amely éjszakánként életre kelti a múzeum kiállítási tárgyait.