Nikki Glaser: Good Girl
Nikki Glaser egy kíméletlenül őszinte esttel áll elő. Szókimondóan beszél az öregedésről, a szépségről és a hírnévről – és arról, mit jelent relevánsnak, kívánatosnak és valódinak maradni egy olyan kultúrában, amely soha nem néz félre.