Világok harca
Csillagászok egy másik galaxisból érkező jelet észlelnek, ami a földön kívüli intelligens élet egyértelmű bizonyítéka. Napokon belül az emberiséget szinte teljesen kiirtják, és amikor idegen űrhajók jelennek meg az égen, a túlélők felteszik az égető kérdést: kik a támadók, és miért akarnak minket mindenáron elpusztítani?