Francia kalamajka
Két lúzer, Vincent Piquet és Alban Burne unalmas élete a feje tetejére áll, amikor egy félreértés következtében egy összeesküvés nyomára bukkannak, és belecsöppenek a szervezett bűnözés világába. Ezután kezdetét veszi a veszélyekkel és ármánykodással teli, őrült kaland. A két férfi kétségbeesetten igyekszik megmenteni a saját életét, de még eközben sem képes felhagyni a civódással.
A harmincas éveiben járó Vincent Piquet a Meurthe-et-Moselle megyei önkormányzatnál dolgozik. A barátnője, Louise, aki egyben a főnöke is, nemrég dobta. A negyvenöt éves Alban Burne még mindig az anyjával él, és az önkormányzat postázójában dolgozik. Egy reggel Vincent és Alban unalmas élete a feje tetejére áll. Egy félreértés következtében egy veszélyes összeesküvés nyomára bukkannak, amely pénzügyi és politikai botrányba sodorhatja a városukat. A két férfi hamarosan a szervezett bűnözés világában találja magát. Vincent legszívesebben kimaradna az egész ügyből, de az akciófilm-rajongó Alban mindenáron részt akar venni benne. Annak érdekében, hogy megmentsék a várost és saját magukat, eltérő személyiségük ellenére össze kell fogniuk.