Bull Run
Anának a kriptokereskedelem a szenvedélye, és amikor beavatkozásig fajul a dolog, úgy dönt, hogy filmkészítőként inkább megörökíti a megszállottságát. Fejest ugrik a Bitcoin lázas világába, feltárja a befektetés és a szerencsejáték közötti elmosódott határt, ahol egy vagyont lehet szerezni vagy elveszíteni akár pillanatok alatt.