Hamupipőke
A Disney klasszikus rajzfilmje, a Hamupipőke bekerült a Walt Disney Signature Collectionbe és a nagy presztízsű Nemzeti Filmtárba, és nemzedékek imádják az időtlen történetet felejthetetlen karaktereivel és ikonikus művészetével. Osztozzunk a varázslatban, ahogy a kedves és szorgos Hamupipőke jutalmul egy varázslatos estét kap a királyi bálban. Ehhez csak hűséges állatbarátai, Guszti és Jackie segítsége, valamint a tündér keresztanya varázsdala és varázspálcája szükséges. Ünnepeljük a Disney klasszikus animációjának örökségét a Hamupipőkével, ahol az álmok valóban valóra válnak.