A stanfordi börtönkísérlet: Kiszabadítani az igazságot
Az egyik leghírhedtebb pszichológiai kísérlet merőben új vizsgálata soha nem hallott igazságokat fed fel, és feltárja a régóta ismert hiedelmek mögötti szálakat.
Egy merőben új betekintés a történelem egyik leghírhedtebb pszichológiai kísérletébe, a foglyok és az őrök beszámolóin keresztül, akik közül sokan most először szólalnak meg kamerák előtt. Történeteik feltárják a kísérlet vezetőjének, dr. Philip Zimbardónak az indítékait, miközben az emberi természet és a nézőpont erejének nagyobb kérdéseit vizsgálják.