Bananas!*
Juan „Accidentes” Dominguez, egy kitartó ügyvéd szembeszáll a Dole Food óriásvállalattal. Tizenkét nicaraguai banánmunkást képvisel, akiket állítólag sterilizált egy betiltott növényvédő szer. Ez a feszültséggel teli dokumentumfilm a nagy tétekkel járó jogi csatát mutatja be, és felveti a kérdést: Lehet-e igazságot szolgáltatni a hatalommal szemben?