Grounded
Evelyne-nek édesanyja temetésére Londonba kell utaznia. A repülőtéren nem találja a kisbabája papírjait, ezért nem engedik beszállni. Azonban Stephanie, a fiatal repülőtéri alkalmazott segítségével szembeszáll a merev szabályokkal, és talán sikerül időben feljutnia a gépre.