Beads on One String
Ebben a különleges road movie-ban 50 idegen zarándokol el indiai kegyhelyekre, és együtt keresik különböző hitük közös alapjait. Meher Baba inspirálta őket, és útközben megízlelik a misztikumot, a spiritualitást, új kihívásokkal és felfedezésekkel találják szembe magukat.