Ebben az epizódban Zay Harding teherautóval járja be Etiópiát, a dzsibuti határtól az Afar-sivatagon át a középső felföldig, ahol felkeresi Lalibela sziklába vájt templomait. Egy klasszikus FIAT teherautóval utazik tovább és ellátogat Axumba, amely a legendás frigyládához fűződő kapcsolatáról híres.