A kegyelem fajtái
A Yorgos Lanthimos által rendezett „A kegyelem fajtái” egy három részből álló történet, amely egy olyan férfit mutat be, akinek nincsen választása, és aki megpróbálja átvenni az irányítást saját élete felett, egy rendőrt, akit megijeszt a felesége visszatérése, és aki más ember lett, miután az asszony eltűnt a tengeren, és egy nőt, aki eltökélten keresi azt a bizonyos valakit, aki különleges képességekkel rendelkezik, és akinek az a sorsa, hogy csodálatos szellemi vezetővé váljon.