dokumentumfilmek, állatvilág/természet
Szívmelengető történet egy vadon élő vidra, Molly, és az elkötelezett megmentője, Billy közötti szeretetről a távoli, skóciai Shetland-szigetekről.
Amikor egy vadon élő vidrát, aminek segítségre van szüksége, Billy mólójára mossa ki a víz a távoli, skóciai Shetland-szigeteken, a férfi, a felesége, Susan és hűséges birkaterelő kutyájuk, Jade egy egyedi, új családtagot kapnak. A Billy & Molly egy szívet melengető dokumentumfilm arról, hogyan képes újjáéleszteni bennünk a szeretet képessége a természet szépségének csodálatát.