Kevin Gildea humorista a pandémia alatt nyitott egyedi könyvesboltja a város rejtett kincsévé vált, ám 2023-ban végleg bezárt. A filmből kiderül, mi volt Kevin filozófiája a különleges üzlet mögött, és hogyan reagáltak a vásárlók a bezárásra az utolsó napokban.