Sabaku
Amikor Sabaku legjobb barátja, Bivaly elpusztul, új barátot kell találnia. Megpróbál más fajokkal is összebarátkozni, de hamar rájön, hogy ez nem is olyan egyszerű. Sabakura rögös út vár, de ő addig nem nyugszik, amíg sikerrel nem jár.