A kárhozat útja
Egy menekülőben lévő bérgyilkos igyekszik megmenteni fia életét és bosszút állni azokon, akik elárulták.
Két apa: Michael Sullivan, a világválság korabeli Chicago ír maffiájának dolgozó bérgyilkos és Mr. John Rooney, Sullivan főnöke, aki fiaként nevelte fel őt. Két fiú: ifj. Michael Sullivan és Connor Rooney, akik mindketten kétségbeesetten küzdenek apjuk elismeréséért. Az irigység és a versengés láza szembeállítja őket, ami végül Sullivan munkáját is belekeveri a magánéletébe, és szeretett felesége és kisebbik fia, Peter halálához vezet. Michael Sullivan és életben maradt fia a tragédia hatására bosszúvágytól fűtött útra indul.