Mackótestvér 2.
Kenai olyan izgalmas kalandba keveredik, amiről a Nagy Szellemek által medvévé változtatása előtt álmodni sem mert volna. Miközben Kenai a jégkorszak végén a Csendes-óceán északnyugati részét járja, előző életéről szóló álmok kísértenek.
Kenai olyan izgalmas kalandba keveredik, amiről a Nagy Szellemek által medvévé változtatása előtt álmodni sem mert volna. Miközben Kenai a jégkorszak végén a Csendes-óceán északnyugati részét járja, előző életéről szóló álmok kísértenek. Fiatal embergyermekként összebarátkozott Nitával, egy törzsi öreg lányával. Most a felnőtt Nita saját kihívásokkal néz szembe, és csak Kenai segíthet neki. A valószínűtlen páros útra kel, hogy újra felfedezzék, mi hozta össze őket gyerekként, és felnőttként megtanulják kötelékük valódi értelmét.