Látástól Mikulásig
Az ünnepi hangulatú, szórakoztató vígjátékban Jake Wilkinsonnak (Jonathan Taylor Thomas), a kissé önelégült főiskolai hallgatónak egy dolgon jár az esze: hogy időben hazaérjen karácsonyra, különben lemondhat az apja által beígért, patinás Porschéról. Napokkal a határidő lejárta előtt azonban Jake a kaliforniai sivatagban ébred, egyedül, egy fillér nélkül, Mikulás-jelmezben. Mivel az ajándék lebeg a szeme előtt, minden úton-módon igyekszik minél keletebbre jutni, ám küldetése tévedések vígjátékává fajul, miközben számos és sokféle idegen vár segítséget és kedvességet a Mikulástól. Minél közelebb kerül otthonához, Jake annál inkább ráébred, mi az igazán fontos a karácsonyban és a családban. A Látástól Mikulásig olyan utazás történetét meséli el, ami az egész családnak nagy élményt jelent majd.