Amikor a magányos Brooklyni pultos Bob Saginowski (Tom Hardy) egy szokatlan csomagot talál egy megtépázott pitbull kölyök személyében, akit megment a biztos haláltól, kapcsolatba lép Nadiával (Noomi Rapace), egy rejtélyes nővel, aki sötét múltját takargatja.
A PISZKOS PÉNZ Bob Saginowskyt, a magányos pultost követi egy titkos összeesküvésben, amelyben a helyi gengszterek pénzt szipolyoznak „pénz csomagok” címen a Brooklyni bárok alvilágában. Munkaadója és unokatestvére, Marv kemény keze alatt Bob egy rosszul elsült rablás közepén találja magát, és egy olyan nyomozás pókhálójába ragad, amelyik leás a szomszédság mélyére, ahol barátok, családok és ellenségek összedolgoznak, hogy megéljenek – bármi áron.