akció és kaland, sci-fi
Amikor a videójáték-programozó feltöri exmunkáltatója központi számítógépét, egy elképesztő digitális világba kerül és maga is részesévé válik készülőben lévő saját játékának. Felejthetetlen kaland, ami mindenkinek tetszeni fog!