Atlantisz 2: Milo visszatér
A Disney nagy sikerű animációs filmjében, az ATLANTISZ: AZ ELVESZETT BIRODALOMBAN megismert felfedezők visszatérnek. Az első expedíció során Milo Thatch és társasága rátalált a híres vízalatti városra, majd megmentette a rejtélyes királyságot és lakóit. Milo, Kida és legénységük most ismét akcióba lép. A vízfelszín fölött egyre gyűlnek a problémák, ezért el kell hagyniuk Atlantiszt, és kiderítik, hogy misztikus erők állnak a háttérben. A csapat a homokos délnyugati sivatagoktól az északi hegyek jeges csúcsaiig ívelő küldetése során gigantikus tengeri óriásokkal, ijesztő szellemekkel és nagy hatalmú legendákkal kel birokra. A nagy utazás közepette Kida felfedezi városa bűvös kristályainak elképesztő erejét és végül döntenie kell, vajon bölcsebb dolog elrejteni Atlantisz szívét vagy inkább meg kellene osztania fényét a világ többi részével is.