Anyát a Marsra!
A 9 éves Milo akkor jön rá, mennyire szereti anyukáját, amikor elrabolják a marslakók. Eldönti, hogy kiszabadítja, közben barátságot köt egy a Marson élő fiúval, Gribble-lel és egy marslakó lánnyal, Kivel.
Vidd ki a szemetet, edd meg a brokkolit! - Kinek kell anyuka? A 9 éves Milo akkor jön rá, mennyire szereti anyukáját, és mennyire szüksége van rá, amikor elrabolják őt a marslakók. A fiú elhatározza, hogy megmenti anyukáját, akit a kis marslakók nevelése miatt vittek a Marsra. Útközben összebarátkozik egy földi fiúval, és egy marslakó lánnyal. Sok kalandban és mókában van része, és azt is megtanulja, hogy a szeretet és a barátság a legfontosabb az életben.