Bűbáj 2: Kiábrándulva
A Disenchanted című élőszereplős zenés vígjáték a Disney nagy sikerű filmje, a Bűbáj folytatása, a szívmelengető történet eredeti szereplőgárdájával. Főhősünk Giselle, a mesebeli Andalgóciából származó, szeretetre méltó, reménytelenül romantikus leány, akiért New York királyságában, Robert Philip válóperes ügyvéd személyében végre eljött a herceg fehér lovon.
Tizenöt év telt el Giselle és Robert esküvője óta, de Giselle azóta kiábrándult a városi életből. Úgy döntenek, hogy bővülő családjukkal elköltöznek egy álmos kertvárosba, Monroeville-be egy mesésebb élet reményében. Sajnos azonban a költözés nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. A kertváros más szabályok szerint működik, és az egyik helyi méhkirálynő, Malvina Monroe viselkedése miatt Giselle minden eddiginél jobban kakukktojásnak érzi magát. Miután csalódottan tapasztalja, hogy mégsem olyan egyszerű eljutni odáig, hogy „boldogan éltek, míg meg nem haltak”, egy andalgóciai varázslathoz folyamodik, amellyel véletlenül az egész várost mesevilággá alakítja, veszélybe sodorva a családja jövőbeli boldogságát. Így hát Giselle-nek versenyt kell futnia az idővel, hogy visszafordítsa a bűbájt, és kiderítse, valójában mit is jelent az ő és a családja számára az, hogy „boldogan éltek, míg meg nem haltak”.