Kerülőutak
Egy vőlegény utolsó nőtlen napjait búcsúztatni hivatott borkóstoló túra nyomasztó fordulatot vesz, mikor a férfi és haverja padlógázzal hajt a kapuzárási pánik felé.
Egy küszködő író és legjobb barátja, a lecsúszott színész változatos balhékba keverednek, mikor a legjobb barát esküvője előtt borkóstoló túrára indulnak.