Kémes hármas
Két kém, FDR (Chris Pine) és Tuck (Tom Hardy) szoros barátságának nehéz próbát kell kiállnia, amikor mindketten ugyanabba a nőbe (Reese Witherspoon) szeretnek bele ebben az akciódús vígjátékban.