Kertvárosi kommandó
Az egyetlen dolog, ami veszélyesebb Glenview külvárosának jó polgárait fenyegető fenyegetésnél, az a négy fickó, akik összefogtak, hogy megmentsék őket.
Az egyetlen dolog, ami veszélyesebb, mint a külvárosi Glenview jó polgárainak szóló fenyegetés, az a négy srác, akik összefogtak, hogy megmentsék őket. Ismerje meg a szomszédság őreit: a polgári beállítottságú Evan (Ben Stiller), a vidám családos ember - Bob (Vince Vaughn), a keménykedő aduász - Franklin (Jonah Hill) és a szerelmet kereső válófélben lévő Jamarcus (Richard Ayoade).