Hivatali patkányok
A munka világának szatírája. Egy lógós feljebb jut a ranglétrán, amikor egy hatékonysági szakértőkből álló csapat tévesen azt hiszi róla, hogy vezetőnek való.
Az agyzsibbasztó munkájába belefáradt irodai rabszolga (Ron Livingston) lébecol a munkahelyén, hátha kirúgják. Ehelyett azonban a felső vezetés soraiba kerül, miközben a barátait elbocsátják! Ezért aztán kieszel egy tervet, hogy elsikkaszt egy csomó pénzt a cégtől. Ám ahhoz, hogy véghezvigye a rablást, titokban kell tartania szexi új barátnőjét (Jennifer Aniston)!