The Rescue
A ‘The Rescue’ végigköveti 12 fiú és az edzőjük vakmerő és lehetetlennek tűnő kimenekítését egy elárasztott thaiföldi barlang mélyéből.
A ‘The Rescue’ végigköveti a lehetetlennek tűnő küldetést, amely 2018-ban lázban tartotta a világot: a 12 fiú és az edzőjük vakmerő kimenekítését az elárasztott észak-thaiföldi barlang mélyéből. A film betekintést enged a barlangi merülés igen veszélyes világába, bemutatja a mentésben részt vevők együttérzését és elképesztő bátorságát, és a gyerekek megmentésére létrejött, mélyen emberi nemzetközi összefogást.