Dzsungeltúra
Csatlakozz a rajongók kedvenceihez, Dwayne Johnsonhoz és Emily Blunthoz egy életre szóló kaland során a Disney "Dzsungeltúra" című filmjében, melyben izgalmas kalandok részese lehetsz az Amazonas-szigeteken a bölcs kapitánnyal, Frank Wolffal és rettenthetetlen kutatóval, Dr. Lily Houghtonnal. Lily az angliai Londonból az Amazonas dzsungelébe utazik, és Frank kétes szolgáltatásait veszi igénybe, hogy leutazzanak a folyón a La Quila-n, a kissé rozoga, de elbűvölő hajóján. Lily eltökélt szándéka, hogy feltárjon egy ősi fát, amely páratlan gyógyító képességekkel bír - rendelkezik az orvostudomány jövőjének megváltoztatásához szükséges erővel. A küldetés során ez a hihetetlen páros számtalan veszéllyel és természetfeletti erővel találkozik, mely a gyönyörű esőerdőből leselkedik rájuk. Ám ahogy az elveszett fa titka feltárul, a tét még nagyobb lesz Lily és Frank számára, és sorsuk - és az emberiség sorsa - pengeélen táncol.