A Hangya és a Darázs: Kvantumánia
Scott Lang és Hope Van Dyne visszatérnek, hogy tovább kalandozzanak Hangya és Darázs néven. Hope szüleivel, Hank Pymmel és Janet Van Dyne-nal, valamint Scott lányával, Cassie Langgal együtt a család a Kvantumbirodalom felfedezésére indul, új lényekkel kerülnek kapcsolatba, és olyan kalandba keverednek, ami túllépi a lehetségesnek vélt határokat.