Ő a megoldás
A Sandra Bullock és Bradley Cooper főszereplésével készült vicces történet egy különc nőt mutat be, aki egy híradós operatőrt üldöz keresztül az országon, hogy meggyőzhesse, őket egymásnak teremtette a sors.
Egy rövid randi után a zseniális, ám szociális helyzetekben esetlen nő eldönti, hogy igaz szerelme nem más, mint Steve, a CNN operatőre. Mivel Steve a munkája miatt ide-oda utazgat, a nő is bejárja az országot őt követve, és megfordul az összes bizarr showműsorban, miközben próbálja meggyőzni a férfit, hogy szeresse őt. Célját nem sikerül elérnie, de rátalál a különcökre, akik azért becsülik őt, amilyen.