Kenneth Branagh rendezte a filmet, és ő maga is játssza a főszerepet egy kiváló színészgárda, köztük Johnny Depp élén. A stílusos és izgalmas krimi Agatha Christie sikerkönyvén alapszik.
Kenneth Branagh rendezte a filmet, és ő maga is játssza a főszerepet egy kiváló színészgárda, köztük Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz és Judi Dench élén. A stílusos és izgalmas krimi Agatha Christie sikerkönyvén alapszik. Mindenki gyanússá válik, amikor egy fényűző szerelvényen gyilkosság történik, és a zseniális nyomozónak versenyt kell futnia az idővel, hogy megoldja a rejtélyt, mielőtt a gyilkos újból lecsap.