A mocskos szájú mutáns zsoldos, Wade Wilson (más néven Deadpool) csapatot toboroz hozzá hasonlóan mutáns törvényenkívüliekből, hogy megvédjenek egy természetfeletti képességekkel rendelkező kisfiút a brutális, időutazó kiborgtól, Kábeltől.