Rossz társaság
Gaylord Oakes veterán CIA-ügynök arra kényszerül, hogy felvegye dolgozni a punk, magát az utcán jól kiismerő Jake Hayest, mert Jake ikertestvérét szolgálat közben megölték.
Az Oscar-díjas Anthony Hopkins és a fenegyerek Chris Rock főszereplésével készült akciódús kémthriller, amely garantálja az izgalmakat. Gaylord Oakes veterán CIA-ügynök arra kényszerül, hogy felvegye dolgozni a simlis, magát az utcán jól kiismerő Jake Hayest, mert Jake ikertestvérét szolgálat közben megölték. Mivel csak kilenc napjuk maradt egy nukleáris fegyverekről szóló tárgyalás befejezéséig, a nagydumás Jake-nek gyorsan bele kell simulnia – mindenki számára hihetően – szofisztikált testvére szerepébe, akivel sosem találkozott. Prágától New York-ig zajlik a hajsza, az óra pedig könyörtelenül ketyeg, amikor egy komplikált fegyverüzlet rosszul sül el.